"Czytanie jest nałogiem, który może zastąpić wszystkie inne nałogi lub czasami zamiast nich intensywniej pomaga wszystkim żyć, jest wyuzdaniem, nieszczęsną manią."

"Malina" Ingeborg Bachmann

czwartek, 26 lutego 2009

statystyki - hasła

Chiara i Chihiro robiły takie listy, robię i ja. Przejrzałam swoje statystyki i wybrałam co ciekawsze hasła, przez które ludzie trafiają na mój blog. Przyznam, że niektóre mnie zastanawiają. Zachowuję oryginalną pisownię:

- „stukam w glowe lata mi obraz” – jakiś stan chorobowy czy coś?

- „film z motywem kobiety bez skrupołów szukającej majątku” – takich filmów jest sporo, szczególnie polecam filmy amerykańskie,

- „ zniekształcenia ludzi” – hasło zniekształcenia pojawia się bardzo często, skąd ten trop, to chyba jasne, ale ja ludzi nie zniekształcam,

- „jak polubić męża” – no to chyba jakaś kobieta ma problem,

- „ filmy o zniekształconych głowach” – nie mam takich upodobań,

- „bóle kręgosłupa mycie włosów” – bóle pleców miewam często, ale co ma kręgosłup do mycia włosów? Chyba, że ktoś ma taki problem, jak ja czasem, kiedy nie mogę się schylić, aby głowę umyć i mocno się nagimnastykuję, aby jakoś wyglądać,

- „suknia z falbankami czerwona latynoska” – nie ubrałabym takiej nigdy,

- „ jakie refleksje wywołuje krótkotrwałość szczęścia ?” – to nie było szczęście, tylko wrażenie,

- „najlepsze filmy jakie oglądaliście o zabarwieniu erotycznym” – był sobie kiedyś w tv świetny serial: „Ballada o lekkim zabarwieniu erotycznym”. Genialny serial dokumentalny o Joannie i Mirku Naturalnych i o Czarku Mończyku. Pamiętacie?

- „krystyna siękiewicz” – ród Sienkiewiczów chyba się powinien obrazić,

- „męskie klejnoty” – ha ha ha ha, kto w internecie szuka takich skarbów?

- „sztuczki z kobietom w samochodzie” – fiu fiu, komuś zabrakło własnej inwencji i szuka pomysłów w internecie,

- „problem z utrzymaniem wzroku w jednym punkcie” – polecam lekarza okulistę, albo psychiatrę,

- „film podobny trescia do marii laski pelna” – nie mam pojęcia, bo nie oglądałam,

- „chce popełnić samobójstwo 28 grudzień 2008” – no to mnie trochę zmroziło, mam nadzieję, że nikt, kto do mnie zajrzał tego nie zrobił,

- „wspolczesna szara rzeczywistosc” – no cóż, szarość życia trzeba sobie jakoś ubarwiać, są na to sposoby,

- „co to jest zwał” – najlepiej zajrzeć do słownika, albo tu,
- „jak spuścić z siebie powietrze” – powoli i w dobrym towarzystwie,

- „jestem odludkiem” – nie martw się, ja też,

- „ sex w obozie koncentracyjnym” – jakoś nie potrafię połączyć tych dwóch zjawisk, choć nie wykluczam ich współistnienia,

- "niedzwiedziego barłogu"– ale o co chodzi?

- „rozliczanie za grzechy” – ja nie rozliczam,

- „czeskie holki i amatorskie filmy sex” – no, no, a co ja mam z takimi produkcjami wspólnego?

- „lubie meskie klejnoty” – cóż poradzę, różne są upodobania, ale żeby tak publicznie się z tym obnosić...

- „co to znaczy że coś jest off” – to znaczy, że nie jest on,

- „udany związek z kokietką” – no to trudna sprawa, zależy od charakteru, cierpliwości i wyrozumiałości,

- „towarzyszka dziecieliny i swierzopu” – podejrzewam, że ktoś inwokację z „Pana Taduesza” sprofanował,

- „typ schizoidalny facet” – ooo, takich wolę omijać dalekim łukiem,

- „swędząca powieka” – mnie nie swędzą, znów radzę wizytę u lekarza,

- „nienawiść człowieka do psa” – ja zwierzęta lubię, nigdy bym krzywdy nie wyrządziła,

- „panienki dla zdesperowanych” – oj, chyba jakiś mężczyzna był ... zdesperowany,

- „finałowa piosenka z jasia fasoli” – piosenki/melodii nie kojarzę, a Jasia Fasolę nawet lubię, scena z cukierkiem w kościele rozbawiła mnie kiedyś do łez, scena z ubieraniem kąpielówek na plaży również,

- „obcinanie fiuta film” – matko kochana, nie mam takich upodobań,

- „woody allen zboczeniec” – no, ktoś pięknie wyraził swoje zdanie o mistrzu Allenie,

- „facet wypachniony ogolony” – czyli dbający o siebie, oby nie przesadnie,

- „jakie numery skreslic w duzym lotku” – gdybym to wiedziała, byłabym milionerką,

- „bajka wiercik” – wiecie, że nie mam pojęcia o takiej bajce?

- „podgolone nastolatki” – znowu podtekst erotyczny?

- „8 letnia grubaska” – otyłość, to choroba, ale nie można dzieci frustrować, tylko im pomagać.

Nie trafiały mi się jakieś rewelacyjne perełki, ale ciekawie zrobić taki przegląd.

12 komentarzy:

  1. obcinanie fiuta film to nie jest perełka?? Popłakałam się ze śmiechu...
    zaiste statystyki naprawdę wiele mówią o współczesnym społeczeństwie polskim i jego intelekcie. I nie są to myśli radosne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się uśmiałam i myślę, że jednak są to perełki :) Świetna sprawa, taki spis ze statystyk, a do tego jeszcze Twoje rewelacyjne komentarze :)) Ale Chiara ma rację - obraz społeczeństwa, jaki się wyłania, wcale nie jest radosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja!! śmiechu miałam co niemiara i dzięki Tobie czuję się dziś zwolniona z brzuszków;))
    rozgoszczę się tu u Ciebie ... mogę?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, do czegoż to ludziska używają internetu ?!
    Toż to ma być skarbnica wiedzy i niewiedzy, współczesna wróżkocyganka, szarlatan i psychiatra w jednym. Z naciskiem na to ostatnie chyba ;))))

    A tak przy okazji: jak Wy dziewczęta wyszukujecie te dane? Bo już myślałam, ze to tylko blox ma takie cuś, ale skoro i na blogspocie można się tak bawić, to ja też chcę :)
    Matyldo, proszę poinstruuj mnie, gdzie mam kliknąć żebym mogła i swoje statystyki obejrzeć? Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chiaro, E.milio, cieszę się, że Wam się podobają moje perełki. A jednak ;)
    Net.a.a, witam Cię i nie mam nic przeciwko.
    Inblanco, wysłałam Ci emaila.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matyldo, u mnie przynajmniej dwa razy dziennie pojawiają się "poranne mdłości"

    nic innego, chyba, że moje statystki są takie sobie :>


    Twoje perełki są zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bossh...

    u mnie ostatnio :fotki konduktorki" i "przystojni Żydzi"

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie mnie przerażają. Ciężko mi pojąć, że ktoś naprawdę może szukać takich rzeczy :|

    Ale obśmiałam się, oczywiście ;) Dzięki za poprawę humoru :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Usmiałam się z tego pierwszego na serio!!
    Nie myślałam że takie różności ludzie szukają.
    Cóż ja szukam albo książek bądź pisarzy albo coś z muzyki bądź filmu.

    OdpowiedzUsuń
  10. "jestem odludkiem" - to mogłam ja napisać ;)))
    Pośmiałam się, fajne hasełka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. wychodz już z tych statystyk Pani :) i napisz coś dla duszy pokrzepienia

    OdpowiedzUsuń

W związku z olbrzymią ilością spamu komentowanie jest możliwe tylko dla osób posiadających konto Google.