"Czytanie jest nałogiem, który może zastąpić wszystkie inne nałogi lub czasami zamiast nich intensywniej pomaga wszystkim żyć, jest wyuzdaniem, nieszczęsną manią."

"Malina" Ingeborg Bachmann

niedziela, 1 stycznia 2012

per aspera ad astra

O czym marzę?

O przemierzeniu wzdłuż i wszerz Islandii.
O odwadze, której mi los poskąpił.
O dystansie do życiowych głupot.
O prawdziwej przyjaźni, której wciąż mi mało.
O natchnieniu, aby moje pisanie miało głębszy sens.
O włosach do pasa.
O superwypasionym tablecie.
O przejażdżce na Harleyu.
Aby sąsiedzi zza ściany wyprowadzili się stąd.
Abym nie musiała wstawać codziennie o 6 rano.
Abym mogła żyć tak, jak mi się podoba.

10 komentarzy:

  1. Spełnienia i wiary w to, że się uda więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci w takim razie życzę aby się udało spełnić jak najwięcej tych marzeń (z wyprawy zamawiam kartkę;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób mi dobrze Matyldo i wykonaj następujący myk - posuń to wszystko w sferę planów - oto moje marzenie... ;-) Teraz przez cały rok będzie tytułować notki łaciną? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak myślisz Matyldo ad rem (to chyba też jakieś łacinowate) komentarza number one, czy sama wiara pozwoli na większe i (s)pełn(ione)e uda? Hmmmm.... ciekawe i kreatywne koncepcje?!
    A więc obyś przyjęła w nowym starym roku jak najwięcej w te uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z całego serca życzę Ci spełnienia tych wszystkich marzeń:)
    Są one tak bardzo podobne do moich:)
    Zwłaszcza ta odwaga, której mi wciąż brak, wstawanie o 6tej do którego się nigdy nie przyzwyczaję, marzenia o podróżach i życie po swojemu:)
    Wszystkiego co Naj! Spełnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości i odwagi w spełnianiu marzeń :)
    Część nawet pokrywa się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ode mnie też najlepsze życzenia
    muzyczka the best!

    OdpowiedzUsuń
  8. Matyldo, życzę Ci, by spełniły Ci się wszystkie te marzenia i jeszcze więcej. Niektóre z nich nawet nam się pokrywają :) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń

W związku z olbrzymią ilością spamu komentowanie jest możliwe tylko dla osób posiadających konto Google.