"Czytanie jest nałogiem, który może zastąpić wszystkie inne nałogi lub czasami zamiast nich intensywniej pomaga wszystkim żyć, jest wyuzdaniem, nieszczęsną manią."

"Malina" Ingeborg Bachmann

piątek, 22 kwietnia 2011

Solidarni z Japonią

Kupiłam dziś płytę z muzyką Fryderyka Chopina. Wydanie wyjątkowe! Cena 19,99 zł. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany dzieciom, które ucierpiały w katastrofie, jaka dotknęła Japonię 11 marca 2011 r. (szkoda, że nie całkowity przychód!).

A Wy? czy Wy kupiliście?

5 komentarzy:

  1. A gdzie? Na Myśliwieckiej pewnie? A można przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  2. Montgomerry, ależ nie! Ja nie mieszkam w Wa-wie. Ja kupiłam w Empiku (nie przez internet, choć można i tak!).

    OdpowiedzUsuń
  3. Skwituje to wieloznacznym stwierdzeniem - i słusznie! - :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jajo nie odpadło...ufff. Jak już wrócę do siebie, też sobie płytkę zakupię, a co!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że kupiłam - jakże mogłabym inaczej?:)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

W związku z olbrzymią ilością spamu komentowanie jest możliwe tylko dla osób posiadających konto Google.