"Czytanie jest nałogiem, który może zastąpić wszystkie inne nałogi lub czasami zamiast nich intensywniej pomaga wszystkim żyć, jest wyuzdaniem, nieszczęsną manią."

"Malina" Ingeborg Bachmann

środa, 30 stycznia 2008

Kawa

Uwielbiam zapach i smak kawy. Zawsze jak otwieram nowe opakowanie kawy, wsadzam nos w rozcięte opakowanie i wącham kawę. Pieknie pachnie. Nigdy nie sprofanuję kawy cukrem. Gorzka: 2 łyżeczki - taką zawsze rano piję.

Oglądałam:
- "Krucjata Bourne'a" - 10 minutowa scena pościgu na ulicach Moskwy doprowadza do szewskiej pasji nawet mojego męża. Patrzeć przez 10 minut na pościg, to zbyt trudne jak dla mnie. Nudzą mnie takie sceny. Film - dobry dla zabicia czasu. Ale to nie moje kino.
- "Superprodukcja" - zabawna polska komedyjka. Dawno nie widziałam tak głupiego, a zarazem dobrego filmu. Każdy początkujący aktor, reżyser i scenażysta powinien obowiązkowo to zobaczyć. Uśmiałam się z Rewińskiego, Fronczewskiego i Królikowskiego.
- zapomniałabym o "Człowieku z blizną" - Al Pacino to od niedawna jeden z moich ulubionych aktorów. Jego głos mnie zachwyca. Flim trochę za długi (ponad 2 godziny), ale wciąga. Al Pacino od młodej płotki przeistacza się a grubą rybę, rekina biznesu narkotykowego. Na końcu ginie zasłużoną śmiercią. Film naprawdę trzeba zobaczyć. Po za tym świetna ścieżka dźwiękowa, no i Ameryka lata (chyba) przełom 70. i 80.

1 komentarz:

W związku z olbrzymią ilością spamu komentowanie jest możliwe tylko dla osób posiadających konto Google.