"Czytanie jest nałogiem, który może zastąpić wszystkie inne nałogi lub czasami zamiast nich intensywniej pomaga wszystkim żyć, jest wyuzdaniem, nieszczęsną manią."

"Malina" Ingeborg Bachmann

poniedziałek, 26 września 2011

.............!


Czas

Nudno mi

Ze wskazówki sekundy kapią

Leje się

Za godziną godzina

Z zegara do wiadra

Z wiadra do cysterny – czas

Nudno mi
Z kalendarza się doby sypią

Ziarenka lat

Zwały dekad, stulecia

Furgony z erami

Wagony eonów – czas


Katarzyna Nosowska

No cóż, kupiłam Jej płytę, bo nie mogłabym nie kupić, a teraz wsłuchuję się i zastygam w stuporze, na długi czas.


.............................................................................................................................................................

A w najnowszej sZAFie znajdziecie (oprócz mnie) wiele innych ciekawych treści.


5 komentarzy:

  1. Też kupiłam, i też przepadłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. "KTO" to mój absolutny faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no a ja jeszcze nie mam, ale na YT słucham po troszku. Tyle że póki co jakos moim sercem zawładnęła nowa płyta Stevena Wilsona i Nosowska musi poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co tylko czytałam o niej, no w Trojce podsluchalam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to sobie kupię, chyba nie mam wyjścia

    OdpowiedzUsuń

W związku z olbrzymią ilością spamu komentowanie jest możliwe tylko dla osób posiadających konto Google.