"Czytanie jest nałogiem, który może zastąpić wszystkie inne nałogi lub czasami zamiast nich intensywniej pomaga wszystkim żyć, jest wyuzdaniem, nieszczęsną manią."

"Malina" Ingeborg Bachmann

poniedziałek, 2 marca 2009

oczekiwanie na...



Zbieram się do napisania o następnej książce H. Murakamiego „Koniec świata i hard-boiled wonderland”, którą właśnie przeczytałam. Jak na razie mam mętlik w głowie. Myślę i kombinuję. Na pewno napiszę.


A przede wszystkim chcę się pochwalić pewnym biletem. Już niedługo, za 10 dni pójdę na koncert. Wiem i czuję, że to będzie cudowny koncert. Emocje i wrażenie będą z całą pewnością wielkie. Bo przecież ta muzyka, ta artystka i te teksty, to gwarancja niezapomnianych przeżyć. Cieszę się na ten wieczór, jak małe dziecko.

6 komentarzy:

  1. świetny koncert, baw się dobrze :>

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper. zazdroszcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. o, mnie się ta jego książka bardzo podobała...jakoś o niej najmniej się mówi, a moim zdaniem jest jedną z jego lepszych książek...miłego koncertu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, zazdroszczę Ci koncertu bardzo!
    W ogóle spojrzałam na całkowity dół strony, gdzie masz wstawki z youtube i muszę powiedzieć, że mamy bardzo podobny gust jeśli chodzi o polską muzykę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za życzenia dotyczące koncertu. Napewno o swoich wrażeniach napiszę. A jak!
    - La Polaquita, cieszę się, że mamy podobny gust w kwestii polskiej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanej imprezy koncertowej:))))

    Och, jak ja bym się cieszyła gdybym mogła pojechać na mój koncert.

    OdpowiedzUsuń

W związku z olbrzymią ilością spamu komentowanie jest możliwe tylko dla osób posiadających konto Google.